Szukaj na tym blogu

ZAGLĄDAJĄ TUTAJ:

sobota, 15 października 2016

Nr 235. GRANATOWY KOMPLET Z DODATKIEM ZŁOTA - BICONE SWAROVSKI 4 mm.


Komplet biżuterii jaki mam przyjemność Wam dzisiaj zaprezentować składa się z kryształków Swarovski Bicone 4mm w kolorach: Dark Sapphire, Sapphire, Montana, Denim Blue, Indian Sapphire, Dark Indigo. Dodatkowo użyłam drobnych koralików TOHO Galvanized Yellow Gold oraz wysokiej jakości pozłacane zapięcie szufladowe o średnicy ok. 9 mm (rozmiar całkowity 15x9 mm). Średnica całkowita wkrętek wynosi 10mm. Długość bransoletki wynosi 17,5cm.
Podobny wzór znajdziecie pod numerami: Nr161, Nr165. Polecam i pozdrawiam :)

Kontakt ze mną: monika.osuch@wp.pl

Zapraszam Was również na INSTAGRAM:
https://www.instagram.com/moniaart_bizuteria_artystyczna/

3 komentarze:

  1. Dzien dobry, czy jest mozliwosc zakupu tej konkretnie bizuteri, jesli tak to jaka cena, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Oczywiście istnieje taka możliwość, cena za biżuterię wynosi odpowiednio: kolczyki 35zł, bransoletka 112zł. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Cześć.Gratuluje bloga, jest bardzo piękny i wciągający.
    Planuję otworzyć swój własny sklep w moim mieście z biżuterią z tym, że już gotową od producenta a nie tworzoną przeze mnie. Poszperałam trochę w internecie i natrafiłam na taką stronę https://aleo.com/pl/firmy/ubrania-obuwie-galanteria-bizuteria gdzie znajdują się oferty różnych firm, które zajmują się właśnie biżuterią oraz galanterią. Czy którąś z nich znasz? A może szczególnie polecasz? Liczę na Twoją pomoc bo widzę, że masz doświadczenie w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń