Szukaj na tym blogu

ZAGLĄDAJĄ TUTAJ:

poniedziałek, 16 września 2013

Nr 171. KORALIKOWY HAFT - BIAŁY KOMPLET ŚLUBNY


Kolejne wydanie śnieżnobiałej biżuterii ślubnej misternie wyszywanej haftem koralikowym. Kolczyki oraz bransoletka składają się z różnorodnych szklanych koralików w kolorach: perłowy, biały oraz transparentny. Długość bransoletki to 16,5cm, a jej maksymalna szerokość wynosi 4,3cm. Prezentowany model bransoletki jest oryginalny i niepowtarzalny, a jej doskonałym uzupełnieniem są unikalne kolczyki na wkrętkach srebrnych o długości całkowitej 4,7cm i szerokości 2,5cm.

12 komentarzy:

  1. Piękna lubie takie wzory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pozytywny komentarz i serdecznie zapraszam do śledzenia kolejnych moich tworów koralikowych ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Hej:
    Piekny komplet.Wyglada,jak z gipiury.To z pewnoscia zamierzony efekt:-)Fantastyczny!
    -Cieplutko Pozdrawiam-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że komplet biżuterii koronkowej spodobał się Pani. Podstawą biżuterii jest koronkowa gipiura właśnie, którą szczelnie wyhaftowałam koralikami :) Więc rzeczywiście był to efekt zamierzony. Pozdrawiam równie cieplutko. Monika

      Usuń
  3. Kochana dlaczego nie umieszczasz już cen swoich cudeniek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Ponieważ wszystkie moje prezentowane prace znalazły nowych właścicieli i teraz skoncentrowałam się na tworzeniu kolejnych unikalnych egzemplarzy, większość wykonuje indywidualne na zamówienia :) A jeśli ktoś jest szczególnie zainteresowany wybranym modelem biżuterii mojego autorstwa oraz wykonania, to o szczegóły zawsze może mnie zapytać pisząc na adres: monika.osuch@wp.pl
      Pozdrawiam i dziękuję za to pytanie :)

      Usuń
  4. Gdzie można kupić Pani wyroby? Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Biżuterię mojego wykonania można zakupić bezpośrednio u mnie, pisząc na adres monika.osuch@wp.pl Pozdrawiam

      Usuń