Szukaj na tym blogu

ZAGLĄDAJĄ TUTAJ:

poniedziałek, 18 lutego 2013

Nr 145. NEONOWE PERŁY SWAROVSKI W POŁĄCZENIU ZE ZŁOTĄ BRANSOLETKĄ

Złote bransoletki w połączeniu z soczystymi neonowymi kolorami to moja kolejna propozycja. Taki mały ukłon w stronę wiosny :)  Bransoletki wykonałam doczepiając do złotych bransoletek-pancerek, drobne złote koraliki Toho oraz perełki Swarovski 4mm w kolorach Neon Yellow, Neon Pink i Neon Orange. Bransoletki mierzą 20cm długości i 1cm szerokości. Odważna biżuteria dla wyrazistych kobiet ;)

6 komentarzy:

  1. zakochałam się ... kurczę a w portfelu puchy, ale muszę je mieć, są rewelacyjne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie to miłość odwzajemniona i rozkwitnie ona w neonowych kolorach ;) Dziękuję za miły komentarz i zapraszam na zakupy w dogodnym dla Pani momencie finansowym :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jak patrzę na te bransoletki to chcę lato!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie to miałam na myśli tworząc te bransoletki :) Mroźnej ZIMIE już dziękujemy i wypatrujemy WIOSNY, LATA, SŁOŃCA...

      Usuń
  3. Mam pytanie, czy można zamówić nie bransoletkę a naszyjnik w ten deseń? Tylko taki pojedynczy np. z pomarańczem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej można :) Właśnie niedawno myślałam o wykonaniu takiego naszyjnika :) W sprawie ustalenia szczegółów transakcji czekam na wiadomość pod adresem: monika.osuch@wp.pl Pozdrawiam

      Usuń