Szukaj na tym blogu

ZAGLĄDAJĄ TUTAJ:

wtorek, 28 lutego 2012

Nr 1. SREBREM OPLECIONE...

Witam wszystkich serdecznie :) Bardzo chciałam się z Wami podzielić moją wieloletnią, wielką pasją, jaką  jest produkowanie oryginalnej biżuterii. Na początek pragnę zaprezentować Wam komplet, który wykonałam dla siostry na prezent pod choinkę. Do zrobienia kolczyków oraz bransoletki potrzebowałam m.in. kaboszonów Swarovski Rivoli 12mm Crystal, które skrupulatnie oplotłam szklanymi koralikami w kolorze srebrnym. Następnie przymocowałam je do czarnego, grubego sznurka woskowanego. Do zrobienia kolczyków zostały wykorzystane bigle srebrne angielskie pr.925. Serdecznie zapraszam do oglądania. Mam nadzieję, że kogoś zainspiruję moimi pomysłami artystycznymi.
Pozdrawiam i zapraszam  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz